Doručení a vrácení
Podání stížnosti
Chcete-li podat stížnost, postupujte podle následujících kroků:
- Formulář pro vrácení/reklamaci
a vyplňte formulář pro vrácení/reklamaci a přiložte jej k zásilce. Dokument by měl obsahovat následující údaje: jméno a příjmení, e-mailovou adresu nebo korespondenční adresu, telefonní číslo, uvedení kódu výrobku a důvod reklamace, datum nákupu a výskyt závady. - Vrácení produktu
Při podání reklamace zašlete výrobek zpět s veškerým příslušenstvím a kopií nákupní faktury. - Doprava
Inzerovaný produkt by měl být zaslán na adresu:
Warmińska 1a, 91-316 Lodž
Poznámka! Můžete také kontaktovat náš zákaznický servis, poté od vás inzerovaný produkt shromáždíme.
Vrácení zboží
V souladu s platnými právními předpisy máte na vrácení zboží 14 dní. Chcete-li odstoupit od smlouvy a vrátit produkt zakoupený od nás, vyplňte potřebné prohlášení a zašlete jej na naši adresu spolu s vráceným produktem (produkty):
Euro-Fryz s.c.
Warmińska 1a, 91-316 Lodž
K balíku s výpisem a vráceným produktem (výrobky) přiložte také veškeré příslušenství, které jste s ním / s nimi obdrželi, a účtenku nebo fakturu.
Náhrada
"Prodávající vrací platbu stejným způsobem jako spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení platby, který pro něj nepředstavuje žádné náklady").