monitoring cen
  • Doručení a vrácení

Podání stížnosti

Chcete-li podat stížnost, postupujte podle následujících kroků:

  1. Formulář pro vrácení/reklamaci
    a vyplňte formulář pro vrácení/reklamaci a přiložte jej k zásilce. Dokument by měl obsahovat následující údaje: jméno a příjmení, e-mailovou adresu nebo korespondenční adresu, telefonní číslo, uvedení kódu výrobku a důvod reklamace, datum nákupu a výskyt závady.

  2. Vrácení produktu
    Při podání reklamace zašlete výrobek zpět s veškerým příslušenstvím a kopií nákupní faktury.

  3. Doprava
    Inzerovaný produkt by měl být zaslán na adresu:
    Warmińska 1a91-316 Lodž


Poznámka! Můžete také kontaktovat náš zákaznický servis, poté od vás inzerovaný produkt shromáždíme.

Vrácení zboží

V souladu s platnými právními předpisy máte na vrácení zboží 14 dní. Chcete-li odstoupit od smlouvy a vrátit produkt zakoupený od nás, vyplňte potřebné prohlášení a zašlete jej na naši adresu spolu s vráceným produktem (produkty): 

Euro-Fryz s.c.
Warmińska 1a, 91-316 Lodž

K balíku s výpisem a vráceným produktem (výrobky) přiložte také veškeré příslušenství, které jste s ním / s nimi obdrželi, a účtenku nebo fakturu.

Náhrada

"Prodávající vrací platbu stejným způsobem jako spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení platby, který pro něj nepředstavuje žádné náklady").